Followers

March 9, 2011

DINNER NOR WAHIDA

26 February 2010
P. 15, Putrajaya


fuuuh!!~lama dah xupdate blog ni....hehe maklum la semenjak tempoh byr saman di panjang kan kepada 10 hari...huhuhu...mmg xde masa nk bukak blog aku ni...Kali ni..aku makeup kawan aku nk g dinner kat the mines 'xsilap aku la'...die de dinner Hai-O... :D tgk je la kan....~~

tp sorry yee....gmbar sblm xamik lak..hehe..dah sapu bedak semua br tingat..aku sll macam tu...kekadang org yg nk makeup tuh yg ingat kan aku...xtau la napa lupa je...excited nk makeup kot..hehehe...muka die de bekas2 jerawat...xpela...ni link nyer http://www.facebook.com/home.php?sk=lf#!/album.php?aid=36941&id=100000094096837 nnt tgk je la yg tu ek....


alamak senget lak kepala nyer aku amik....ke aku yg senget...heheh...half way

dah siap~~~



''nuriati saad & nur wahida md saad'' :D

sekian :)

tq waheed...aku tggu 4 nxt dinner ko yeee...huhu

No comments:

Post a Comment