Followers

February 16, 2011

HARI BAHAGIA KEMBALI

17 February 2011

Kali ni bukan nk cerita pasal makeup makeup....tapi nk cerita pasal arini happy sbb nyer fb dah leh bukak di opis..yeay!!!.smlm seharian xleh nk main fb. baru sehari xleh bkk dah jadi macam ni...smlm internet lembap sangat kat opis..langsung xdapat nk bukak bukan kene blok yeee :) .aku sll bukak fb bukan nyer wat pe sgt pun, just sll chating ng CHENTA ASA meluah kan perasaan..bagi pendapat...perbincangan..macam2 lagi la...heheh tu jer..tp bila semalam xdapat nk bukak rasa resah gelisah dok opis macam 'cacing kepanasan'...tv depan aku ni pun xdapat nk menghibur kan aku...hikhik...klu de dua2 hiburan ni aku rasa pejabat ni aku yg PUNYA!!!hahahahah!!!~

happy together :)

2 comments:

  1. ahhahahahhaha...sabau je aku tau..bukan main lagi an..kelakar la...depan ko ade tv an nor..itu pun x dapat mengembirakan ko lg ekkk..hahahha...ari2 dok chatting...pagi mlm sian petang..wah ayat aku..hahah

    ReplyDelete