Followers

February 14, 2011

OUR EVENT IDEA BY CHENTA ASA

04 February 2011
Taman Tasik Titiwangsa

Aku xpernah terfikir nk wat event macam nih...heheh....ag pun aku xreti nk makeup pelik2 cmni... :) skali kawan seangkatan dengan aku, die bagi idea tok wat event nih...semua ni kawan2 je...heheh...tiada bayaran just nk meng'improvekan ag skill dalam makeup jer...huhuh...sekali wat rasa nk ag...insyaAllah... Terima kasih kepada mereka yg terlibat dr segi makanan dan masa.... :)
*
*
*
*
*
*
model I: Nor Azila Rahimi
model II: Yati
Photog: Suhaili Mohamed Shoib
MUA: Nuriati Saad






4 comments:

  1. wakakakak...bangganye aku ade name aku di sini

    ReplyDelete
  2. wah....bangga seketika ek...hikhik

    ReplyDelete
  3. nuri, model pertama tu macam senior kita la..tak ingat sama ada masa school or masa amik diploma kat poli kuantan..

    ReplyDelete
  4. yeke....mmg die dulu poli kuantan... :)

    ReplyDelete