Followers

April 4, 2011

DINNER

02 Mac 2011
Kota Damansara, PJ
hai....ketemu lagi... :)

pertama skali aku nk ucapkan ribuan terima kasih kepada DilaRamli sbb bagi aku peluang ni...alhamdulillah... :) DilaRamli ni adalah cikgu aku masa aku blajar makeup ng die setahun lepas..

okey~~akak ni comel + cantik...upenyer macam mamak skit kan???jgn xtau dah de anak sorg hokey...heheheh....anak die pun cute...(jumpa masa kat bawah rumah.masa nk cari umah akak ni..kitarang tnyer kat maid die upe nyer) hehehe

akak ni nk simple jek...xnk terlalu heavy mata nyer....so, ni la aku sugest kan kat die... :D ok kan???hehehe...ok ni antara gambar2 nyer... :)

tol x aku cakap?? :D


ni hairstylish aku... :D (kak ipar)



macam ana rafali lak kan...

1 comment:

  1. beb...kening dy lawa...kening dy agak itam..tp ko leh wat jd light je..nutral je

    ReplyDelete