Followers

April 24, 2011

SORRY

20 april 2011


i felt so guilty sbb terpaksa tolak job customer yg dh lama booking.....mintak maaf kepada customer2 tu...bukan sengaja nk tolak...tp terpaksa g kursus lak...aku dah service dlm goment dh 2 tahun lebih...kursus induksi xpegi2 lagi....kawan2 aku yg 1 intake semua dah pergi....huwaaa~~~takut nnt lambat g kursus..lambat la aku conform....aku ni tercicir pegi kursus sbb aku tukar tempat keje...dari JABATAN BOMBA & PENYELAMAT MALAYSIA ke PDRM....nk ikut suami nyer pasal..ikut kan jela...klu x bila ag nk duduk sama kan...xkan nk PJJ jer....xrasa la kenikmatan dlm berumah tangga kan...huhuh...xpela...ni dah pggl kursus kene la aku pegi...MINTA MAAF YEEE....lain kali kita bekerjasama ag tau.... :)


dh la masa minggu yg aku tau tuh mcm yg kene wat...dengan mak aku masuk hospital ag... :( tp masih smpat ag bukak email (date bukak email spt diatas)...nasib baik aku de nmpak email dr JPA tuh..klu x, ntah2 aku dah terdelete gak nyer....bila bukak je attachment yg die bagi tuh...aku happy la mula2...tp bila tgk date nyer..HAAA???agak kecewa skit....adoiiiii~~~kursus tu pd:


Tarikh : 21 Mei 2011 - 30 Mei 2011

Masa : 4.00 ptg - 7.00mlm (Pendaftaran Penginapan)

Tempat : INTURA, Sg. Petani, Kedah


erm...kat situ la aku berkursus....cian my hubby kene tggl...heheh....xde la bantal golek2 nnt..hikhik...


kata2 akhir....SAYA MINTA MAAF YEE KAWAN2 YG DAH BOOK AWAL... KESULITAN AMAT DIKESALI... :(

No comments:

Post a Comment